Kæphestestævner

Stævneinformation

Information vedr. BRORs kæpheste stævne

Kæphestetævnerne er for ALLE! Du behøves ikke være medlem af en officiel rideklub under DRF.

Alle klasser inddeles efter alder. Hvis du er startet år 2021 som 7 år, men bliver 8 år i løbet af 2021, så skal du deltager i klassen for 8-12 år, også selv om på dagen er 7 år.

4-7 år,  8-12 år,  13-16 år og ,17+år

Regler og vilkår kan findes på dette link:

Læs grundigt på anvisningerne under hver klasse, før du tilmelder dig.

Man må starte så mange gange man vil i den samme klasse, men med forskellige kæpheste/hobby horse.

Kæphestetræning i BROR

Kom og prøv kræfter med kæpheste træning og konkurrence i spring, dressur og pony games.

Kæphesteaktiviteter er for alvor blevet populære i Danmark og det giver mulighed for masser af motion, motoriktræning og sjovt samvær. Hold øje med rovst Rideklubs facebook side for at finde datoer for kæphestetræninger.

Ved spørgsmål er i velkomne til at ringe eller skrive til Majbritt tlf. 40821282